KÖZÖSSÉGÉPÍTŐ WORKSHOPOK PEDAGÓGUSOKNAK

Intézményvezetőként felelősségünk, hogy a nehéz körülmények közepette összetartó, biztonságos és építő közeget biztosítsunk munkatársainknak, pedagógus csapatunknak.

Valljuk be, minden közösségben vannak időnként problémák, amelyekről beszélni kell, amelyekre  – akár az egyén, akár a közösség szintjén – megoldásokat fontos találni.  Egy összeszokott közösségben az „együtt többek vagyunk” érzés megerősítésére, az aktuális problémák nevesítésére, feloldására hatékonyak a játék, a drámapedagógia eszköztárát használó közösségépítő workshopok.

ÍGY ÉPÍTS KÖZÖSSÉGET A CSAPATODNAK tudatosan

közösségépítő workshopok pedagógusoknak

Ön- és társismeret: asszertív kommunikáció a dráma eszközeivel

Ajánljuk

– önazonosságon és empátián alapuló kompromisszumképesség fejlesztésére egyéni és közösségi szinten,

– hídépítésre: valós kapcsolódási képességek erősítésére kollégák között,

– „közös nevezők” felismertetésére kolléga és kolléga között,

– asszertív kommunikáció tanulásra és gyakorlásra – alkalmazásra a mindennapokban kollégák között és az osztályteremben.

A workshop gyakorlatorientált, a cselekvésre/tapasztalásra épül, az asszertív kommunikáció elméleti hátterét felvillantva.

Max. létszám: 30 fő

A workshop időtartama: 3×45 perc

 

közösségépítő workshopok pedagógusoknak

Drámafoglalkozás pedagógusoknak

Célzottan az adott közösség igényeire szabott fókusszal, mint például:

– bizalmi válság a közösségben,

– nehéz külső körülménnyel való megküzdés közösségi szinten.

Két drámatanár segítségével a résztvevők szerepekbe lépnek és a jelen körülményektől eltávolított kontextusban (elképzelt világban, elképzelt időben) közösen dolgoznak az adott konfliktus, problémahelyzet feloldásán.

A drámafoglalkozást akkor javasoljuk, ha a közösség az Ön-és társismeret: az asszertív kommunikáció a dráma eszközeivel c. workshopon részt vett.  (A minden résztvevő számára  biztonságos tér és a kommunikációs szabályrendszerek tisztázottsága miatt fontos.)

Max. létszám: 30 fő

A workshop időtartama: 3×45 perc

 

TRÉNEREK, REFERENCIÁK

drámapedagógus tréner

Csizmadia Ildikó

drámapedagógus, tréner, pedagógus

„A Fórum Színházi Közösség vezetőjeként felnőtt drámás csoportokat vezetek, ahol cél a személyiségfejlődés, illetve az egymással való asszertív kommunikáció. Kihelyezett csapatépítő és kommunikációs tréningeket tartok cégeknél. A pedagógusoknak szóló workshopokon a drámapedagógia eszközei kiemelt szerephez jutnak, törekszem ezeket minél változatosabban, élményszerűbben használni.”

Mottóm: „Önazonosan fejlődni”

 

Péter Kata tanulásfejlesztés-tréner

Péter Kata

közgazdász, pedagógus, drámapedagógus, tanulásfejlesztés-tréner

„A versenyszférában eltöltött több mint 10 évem alatt vezetőként motivációs tréningeket és szakmai fejlesztő tréningeket tartottam a saját csapatomnak és a munkatársaknak. A workshopokon az üzleti életből származó tréneri tudásomat ötvözöm azokkal a tapasztalatokkal, amelyeket pedagógusként a tanteremben, a gyerekek között és a pedagógus közösségben, kollégákkal projekteken együttműködve szereztem.”

Mottóm: ” célorientáltság játékosan”  

KÖZÖSSÉGÉPÍTŐ, PROBLÉMAKEZELŐ WORKSHOPOK PEDAGÓGUSOKNAK

ÍGY SZERVEZD MEG A PEDAGÓGUS KÖZÖSSÉGEDNEK AZ ISKOLÁDBAN!

v

Vedd fel a kapcsolatot velünk!

 Hívhatsz bennünket telefonon, vagy írhatsz nekünk. A fontos: körvonalazd néhány mondatban a jelenlegi helyzetet a közösségben, ahol célzottan pozitív változást szeretnél elérni.

Küldünk ajánlatot, javaslatot!

 A pontos tematikát és az árat szükség esetén közös megbeszéléssel pontosítjuk, finomhangoljuk! Megrendelést és fizetést követően a foglalkozást a megállapodott időben megtartjuk az iskolában.

R

Visszacsatolás, értékelés

 A foglalkozást követően a résztvevői visszacsatolások alapján közösen értékeljük a foglalkozást. Adunk tanácsot a foglalkozás tapasztalatait figyelembe véve az utánkövetésre.

Kérdezz Tőlünk bátran!

Ha érdekel a közösségépítő workshop, de vannak nyitott kérdéseid!