KÖZÖSSÉGÉPÍTŐ WORKSHOPOK PEDAGÓGUSOKNAK
Intézményvezetőként felelősségünk, hogy a nehéz körülmények közepette összetartó, biztonságos és építő közeget biztosítsunk munkatársainknak, pedagógus csapatunknak.
Valljuk be, minden közösségben vannak időnként problémák, amelyekről beszélni kell, amelyekre – akár az egyén, akár a közösség szintjén – megoldásokat fontos találni. Egy összeszokott közösségben az „együtt többek vagyunk” érzés megerősítésére, az aktuális problémák nevesítésére, feloldására hatékonyak a játék, a drámapedagógia eszköztárát használó közösségépítő workshopok.
ÍGY ÉPÍTS KÖZÖSSÉGET A CSAPATODNAK tudatosan
Ön- és társismeret: asszertív kommunikáció a dráma eszközeivel
Ajánljuk
– önazonosságon és empátián alapuló kompromisszumképesség fejlesztésére egyéni és közösségi szinten,
– hídépítésre: valós kapcsolódási képességek erősítésére kollégák között,
– „közös nevezők” felismertetésére kolléga és kolléga között,
– asszertív kommunikáció tanulásra és gyakorlásra – alkalmazásra a mindennapokban kollégák között és az osztályteremben.
A workshop gyakorlatorientált, a cselekvésre/tapasztalásra épül, az asszertív kommunikáció elméleti hátterét felvillantva.
Max. létszám: 30 fő
A workshop időtartama: 3×45 perc
Drámafoglalkozás pedagógusoknak
Célzottan az adott közösség igényeire szabott fókusszal, mint például:
– bizalmi válság a közösségben,
– nehéz külső körülménnyel való megküzdés közösségi szinten.
Két drámatanár segítségével a résztvevők szerepekbe lépnek és a jelen körülményektől eltávolított kontextusban (elképzelt világban, elképzelt időben) közösen dolgoznak az adott konfliktus, problémahelyzet feloldásán.
A drámafoglalkozást akkor javasoljuk, ha a közösség az Ön-és társismeret: az asszertív kommunikáció a dráma eszközeivel c. workshopon részt vett. (A minden résztvevő számára biztonságos tér és a kommunikációs szabályrendszerek tisztázottsága miatt fontos.)
Max. létszám: 30 fő
A workshop időtartama: 3×45 perc
TRÉNEREK, REFERENCIÁK
Csizmadia Ildikó
drámapedagógus, tréner, pedagógus
„A Fórum Színházi Közösség vezetőjeként felnőtt drámás csoportokat vezetek, ahol cél a személyiségfejlődés, illetve az egymással való asszertív kommunikáció. Kihelyezett csapatépítő és kommunikációs tréningeket tartok cégeknél. A pedagógusoknak szóló workshopokon a drámapedagógia eszközei kiemelt szerephez jutnak, törekszem ezeket minél változatosabban, élményszerűbben használni.”
Mottóm: „Önazonosan fejlődni”
Péter Kata
közgazdász, pedagógus, drámapedagógus, tanulásfejlesztés-tréner
„A versenyszférában eltöltött több mint 10 évem alatt vezetőként motivációs tréningeket és szakmai fejlesztő tréningeket tartottam a saját csapatomnak és a munkatársaknak. A workshopokon az üzleti életből származó tréneri tudásomat ötvözöm azokkal a tapasztalatokkal, amelyeket pedagógusként a tanteremben, a gyerekek között és a pedagógus közösségben, kollégákkal projekteken együttműködve szereztem.”
Mottóm: ” célorientáltság játékosan”
KÖZÖSSÉGÉPÍTŐ, PROBLÉMAKEZELŐ WORKSHOPOK PEDAGÓGUSOKNAK
ÍGY SZERVEZD MEG A PEDAGÓGUS KÖZÖSSÉGEDNEK AZ ISKOLÁDBAN!
Vedd fel a kapcsolatot velünk!
Hívhatsz bennünket telefonon, vagy írhatsz nekünk. A fontos: körvonalazd néhány mondatban a jelenlegi helyzetet a közösségben, ahol célzottan pozitív változást szeretnél elérni.
Küldünk ajánlatot, javaslatot!
A pontos tematikát és az árat szükség esetén közös megbeszéléssel pontosítjuk, finomhangoljuk! Megrendelést és fizetést követően a foglalkozást a megállapodott időben megtartjuk az iskolában.
Visszacsatolás, értékelés
A foglalkozást követően a résztvevői visszacsatolások alapján közösen értékeljük a foglalkozást. Adunk tanácsot a foglalkozás tapasztalatait figyelembe véve az utánkövetésre.
Kérdezz Tőlünk bátran!
Ha érdekel a közösségépítő workshop, de vannak nyitott kérdéseid!