Sokan küzdöttünk a járvány/karantén időszaka alatt azzal, hogyan lehet hirtelen átállni a személyes, tantermi tanításról az online oktatásra. A legtöbben megtanultuk valamilyen szinten a Zoom-ot, és használtuk is úgy ahogy.

Alsós és felsős tanárok azonban mind arról panaszkodtak, hogy nem tudták igazán bevonni a gyerekeket a munkába. Sokan érezték, hogy jó esetben csak fizikailag ülnek a diákok a képernyő előtt, de a háttérben más dolog köti le őket. Nem voltak igazán jelen az órán. Egy pedagógus számára nincs annál frusztrálóbb, mint a tehetetlenség érzése, amikor látja, hogy nem tudja áttörni az érdektelenség és az unalom falát a gyerekeknél.

Te is tapasztaltál hasonlót? Gondolkodtál azon, hogyan tudnál változtatni?

Szeretnéd tudni, hogyan

  • varázsold az online óráidat igazán interaktívvá?
  • hogyan érd el, hogy a diákok aktívan vegyenek részt a tanulásban?
  • hogyan tedd a tanulás szempontjából igazán hasznossá és hatékonnyá az időt, amit a gép előtt töltenek?
  • hogyan alakítsd át a feladatokat úgy, hogy a tananyag mellett az együttműködést is megtanulják?

Mi megtaláltunk a választ a hogyanra: kooperatívan Zoom-on is!

Ezt tapasztaltuk magunkon… 

N

Éreztük az áramlást

Motiváltak lettünk és tele voltunk inspirációval, a diákok aktivitása, pozitív visszajelzései sok örömet és erőt adtak.

N

Hatékonyabbak lettünk

Több feladatot tudtunk kiadni, jobban haladtunk a tananyaggal, illetve mélyebben, részletgazdagabban tudunk egy-egy témát feldolgozni.

N

Csökkent a "lélekölő" fegyelmezési idő

A diákok tőlünk függetlenül, egymással is dolgoztak a „breakout room”-okban, ahol időre közösen kellett megoldást találniuk egy-egy részproblémára. Nem volt idejük másra figyelni.

N

Jobban láttuk, ki hol tart

Sokkal személyesebbé tudtuk tenni a tanítást azzal, hogy egyénileg is meg tudtuk szólítani a diákokat.

N

Jól éreztük magunkat a tanóránkon

Ha mi jól érezzük magunkat, akkor a gyerekek is… ezt meg tudjuk erősíteni. Az első órákon még tapasztalatlanság miatt volt bennünk feszültség, de a sok pozitív visszajelzés a diákoktól hamar átlendített ezen.

N

Átalakult a tanításhoz fűződő viszonyunk

Mivel inkbb szerveztük a tanulást, mintsem csak „leadtuk” az anyagot, új képességeket fedeztünk fel magunkban, amik megerősítettek abban, hogy tanítani egy kreatív alkotó folyamat.

Ezt tapasztaltuk a diákokon… 

N

Figyeltek ránk

Mivel folyamatos aktivitásra, interakciókra, folyamatos visszajelzésre késztettük őket, sokáig fenn tudtuk tartani az aktív figyelmet.

N

Részt vettek a munkában

Kis csoportokban, közös feladatokkal, ahol mindenkinek hozzá kell tennie a magáét, nincs idejük mással foglalkozni.

N

Lelkesek és érdeklődők voltak

Varietas delectat – a változatosság gyönyörködtet. A változatos munkaformák, amit a kooperatív oktatással nyújthatunk, egyénileg is motivál minden diákot.

N

Érdekesebbnek tartották az órát

Nincs annál unalmasabb, ha csak ülni kell és figyelni. Együtt dolgozva érdekesebb az óra és a tantárgy is.

 

Csatlakoznál?

Taníts Te is kooperatívan Zoom-on!

A kooplab Zoom képzésünket Neked állítottuk össze.

Ha  a járványhelyzet miatt újra beköszönt a digitális oktatás, legyél felkészült!

A Zoom a hatékony online tanításhoz abszolút bevált. Felhasználóbarát: könnyen elsajátítható, és  még annak is, aki nincs annyira barátságban a számítógéppel, átlátható és könnyen kezelhető.

kooplab Zoom képzésünket azoknak fejlesztettük ki, akik már tanítottak ezzel az eszközzel, és a tapasztalataik alapján szeretnék jobban csinálni.

Új vagy Zoom-ban? Neked is tudunk segíteni. A tananyagaink között találsz olyan videót, amely megmutatja, hogyan telepítsd az alkalmazást a számítógépedre, és hogyan tájékozódj alapszinten benne. Utána jöhet a folytatás 🙂

Mit kell tudni a kooplab Zoom képzésről?

Ott tanulhatsz, ahol neked a legkényelmesebb – akár otthon, de az iskolában is.

Tanórai, gyakorlati megvalósításra fókuszált.

A kurzus számodra akkor is hasznos és érthető, ha offline óráidon nem alkalmazol kooperatív módszereket, de az online oktatás során Te is verejtékes küzdelemt folytatsz a diákok figyelméért.

A kurzus teljes anyagát megkapod szöveges, elektronikus verzióban, hogy későbbiekben is bele tudj nézni, ha elakadtál.

Hétköznap délutánonként, tanítás utáni kezdési időpontok. 2 délután, 3 modulos tananyag + igény szerinti 15 perces ingyenes konzultáció/fő.

Az egyénre való maximális odafigyelés érdekében a csoportok létszáma 12 főben maximált.

A képzést javasoljuk azoknak is, akik most kapcsolódtak be a Zoomba, de még nem mozognak biztonságosan benne. Nekik külön segítünk, megmutatjuk az alapoktól, mit hogyan érdemes használni.

kooplab Zoom képzés: időpontok és árak

3 modul + egyéni konzultáció hétköznap

Kedd  〉 16.30 – 19.00

Csütörtök  〉 16.30 – 19.00

15 perc egyéni konzultáció (egyeztetés alapján):

Péntek  〉 14.00 – 16.30 idősávban

9.900 Ft/fő

03Gyors segítség Zoom-os órákhoz

03Online, kényelmes tanulás

03Nyomtatott segédlet

03Egyéni támogatás, problémakezelés

03Elégedett résztvevők

03Pozitív tapasztalatok

03Széles időpont választék

03Tapasztalt oktató

03Elérhető képzési ár

Biztosítsd a helyed a képzésen!

A tanfolyamok kiscsoportosak, hogy mindenkivel legyen idő egyénileg is foglalkozni. Jelentkezz még ma, hogy ne maradj magadra (ha úgy adódik, hogy újra jön a digitális iskola)!

JelentkezemKérdésem van